Όροι Χρήσης:
H εταιρία ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ, με διακριτικό τίτλο “TOULIAS PETSHOP” , με Α.Φ.Μ 099929580 που έχει έδρα στην οδό Ολυμπιαδος και αριθμό 110 στον δήμο Ευόσμου-Κορδελιού στην Θεσσαλονίκη , με αριθμό ΓΕΜΗ 058401404000 είναι η εταιρεία που δημιούργησε τo δικτυακό τόπο www.toulias-petshop.gr. Τηλέφωνο επικοινωνίας έδρας 2310758108 και email: info@toulias-petshop.gr
Η εταιρία ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς και να αναπροσαρμόζει τους παρόντες όρους χρήσης, όποτε κρίνει αυτή αναγκαίο, ενώ οι εκάστοτε αλλαγές τίθενται σε ισχύ από την δημόσια εμφάνιση αυτών στον Ιστότοπο www.toulias-petshop.gr
Πληροφορίες και κείμενα για προϊόντα
H εταιρία ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία τόσο της ίδιας της εταιρίας, αλλά και τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η εταιρία ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας ή σε ελλιπείς ή λανθασμένες πληροφορίες των προμηθευτών της και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της. Η εταιρία ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ προσπαθεί να παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Στο πλαίσιο καλής πίστης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στο site και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. Σε περίπτωση που έχει υποπέσει στην αντίληψή σας κάποιο λάθος στα χαρακτηριστικά ή την περιγραφή οποιουδήποτε προϊόντος παρακαλούμε ενημερώστε μας με Mail στο : info@toulias-petshop.gr ώστε να ελεγχθεί η πληροφορία και να άμεσα η όποια απαραίτητη αλλαγή
Κώδικας Δεοντολογίας
Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από τις αρχές του ισχύοντος Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα.
Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Οι χρήστες της ιστοσελίδας αποδέχονται ότι δεν επιτρέπεται η διανομή, δημοσίευση, τροποποίηση, μετάφραση, προσαρμογή, εκμίσθωση, πώληση, εκχώρηση, παρουσίαση, όλων των κείμενων , φωτογραφιών, γραφιστικών σχεδιασμών και άρθρων του blog και των σχεδίων της κατηγορίας "lifestyle" χωρίς την εγγραφή άδεια του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρίας ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, τα δικαιώματά σας και τον τρόπο άσκησής τους, μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Απορρήτου που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα https://www.toulias-petshop.gr, ενώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση και εγκατάσταση cookies στην εν λόγω ιστοσελίδα μπορείτε να ανατρέξετε στην Πολιτική Cookies.
Σύνδεσμοι» (links) από και προς άλλους ιστότοπους
Η εταιρία ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ, δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων ιστότοπων (websites) και ιστοσελίδων στα οποία παραπέμπει μέσω "συνδέσμων", hyperlinks ή διαφημιστικών banners. Συνεπώς για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά τη χρήση τους, ο χρήστης οφείλει να απευθύνεται απευθείας στους αντίστοιχους ιστοτόπους και ιστοσελίδες, οι οποίοι και φέρουν τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους. Η παροχή των συνδέσμων στο ηλεκτρονικό κατάστημα γίνεται για λόγους διευκόλυνσης του Χρήστη και η εταιρία ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ σε καμία περίπτωση δεν εγκρίνει, δεν αποδέχεται και δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο κάθε συνδέσμου.
Όροι και προϋποθέσεις αγορών
Τα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρία ΤΟΥΛΙΑΣ ΕΕ, είναι προϊόντα νόμιμων αγορών και αναγράφουν όλες τις πληροφορίες για την ορθή και ασφαλή χρήση τους. Ειδικά για τις κλινικές δίαιτες (κλινικές τροφές) για σκύλους και γάτες οι αγοραστές έχουν την αποκλειστική ευθύνη για τη χορήγηση αυτών των προϊόντων σε κατοικίδια ζώα μετά από υπόδειξη κτηνιάτρου .
Εγγραφή Mέλους
ο καταναλωτής έχει την ευχέρεια να πραγματοποιήσει αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα toulias-petshop.gr ως απλός επισκέπτης. Σας προτρέπουμε όμως να κάνετε εγγραφή ως μέλος για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και για τα προνόμια που θα έχετε ως μέλος.
Διαδικασία Παραγγελίας
Αναζητήστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν με πληκτρολόγηση ή φωνητική εντολή και προσθέστε τα στο καλάθι. Κατά τη μετάβαση στο checkout επιλέξτε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής και αποστολής . θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον για πληρωμή με κάρτα ή στο περιβάλλον του PayPal για ηλεκτρονικές πληρωμές. Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση μη αποθέματος ή ζήτησης διευκρινήσεων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με mail ή τηλεφωνικά. Θα γίνει η συλλογή των προϊόντων η συσκευασία και θα είναι έτοιμα για άμεση αποστολή.
Διαθεσιμότητα Προϊόντων
- Special Offers: προϊόντα που δεν θα ξαναέρθουν στο κατάστημα, είδη με ελλαττωματική συσκευασία ή είδη με κάποιο μικρό ελάττωμα
- Κατόπιν Παραγγελίας: προϊόντα που θα έρθουν μετα από ειδική αγορά για την συγκεκριμένη παραγγελία και δεν δέχονται επιστροφή εκτός αν έχουν ελάττωμα. Θα ενημερωθείτε με mail για την ημερομηνία παράδοση τους ή όποια εξαρτάται από την χώρα προέλευσης του προϊόντος και αν ο προμηθευτής το έχει διαθέσιμο ή όχι. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε εντός 24 ωρών για την όποια εξέλιξη θα έχει η παραγγελία.
- Προσωρινά εξαντλημένο: προϊόντα που είναι σε έλλειψη προσωρινά. Γράψτε το e-mail σας και μόλις είναι διαθέσιμα πάλι στα καταστήματά μας θα ειδοποιηθείτε με mail.
- Άμεσα Διαθέσιμο: Το προϊόν είναι διαθέσιμο στην αποθήκη ή σε ένα από τα 3 καταστήματά μας
Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή
Για κάθε προϊόν το οποίο αγοράζετε ισχύει η προβλεπόμενη από τον νόμο εγγύηση για πραγματικά ελαττώματα. Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται συνήθως επίσης από την έγγραφη εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (του λοιπού "ο Προμηθευτής"). Παρακαλούμε να δίνετε ιδιαίτερη σημασία στην ειδική ενημέρωση η οποία γίνεται κατά περίπτωση αν δεν προσφέρουν οι παραγωγοί εμπορική εγγύηση για διαρκή καταναλωτικά αγαθά με εκτιμωμένη διάρκεια ζωής τουλάχιστο δύο ετών. Δεν ισχύει για βρώσιμα προϊόντα ή προϊόντα περιποίησης τα οποία έχουν δική τους κατά περίπτωση εγγύηση τουλάχιστον μέχρι την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται στο καθένα από αυτά. Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Προμηθευτή εμπορικής εγγύησης καθώς στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων. Ειδικά τονίζουμε τα εξής:
Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του.
Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων.
Η εμπορική εγγύηση που παρέχεται σε καταναλωτές πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της.
Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση.
Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής ενός καταναλωτικού αγαθού υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
Ο πελάτης σας έχει το δικαίωμα να σας ζητήσει ένα από τα ακόλουθα χωρίς καμία επιβάρυνση (έξοδα αποστολής, εργατικά, υλικά κ.λπ.):
- επιδιόρθωση του προϊόντος
- αντικατάσταση του προϊόντος
- μείωση της τιμής
- ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε (σε ορισμένες χώρες η σύμβαση πώλησης δεν μπορεί να ακυρωθεί αν το ελάττωμα του προϊόντος δεν είναι σημαντικό (π.χ. γρατζούνισμα σε θήκη CD).
Επιδιόρθωση ή αντικατάσταση
Στις περισσότερες χώρες δεν υπάρχει «ιεράρχηση των τρόπων επανόρθωσης». Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης πρέπει πρώτα να ζητήσει την επιδιόρθωση του προϊόντος ή την αντικατάστασή του σε περίπτωση που η επιδιόρθωση δεν αποτελεί καλή επιλογή (π.χ. είναι πολύ ακριβή). Πρέπει να ενεργήσετε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα και χωρίς σημαντική ενόχληση του πελάτη σας.
Μείωση της τιμής ή πλήρης επιστροφή του ποσού
Μια άλλη επιλογή είναι να μειώσετε την τιμή ή να επιστρέψετε ολόκληρο το ποσό, αλλά μόνο σε περίπτωση που η επιδιόρθωση ή η αντικατάσταση:
- δεν είναι δυνατή
- είναι πολύ δαπανηρή δεδομένου του είδους του προϊόντος ή του ελαττώματος
- δεν εξυπηρετεί καθόλου τον πελάτη σας
- δεν μπορεί να γίνει από την επιχείρησή σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Διαδικασία ενημέρωσης ελλαττωματικού προϊόντος
Μόλις διαπιστώσετε πως κάποιο προϊόν είναι ελλαττωματικό παρακαλούμε καλέστε μας αρχικά στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας και κατόπιν θα σας ζητηθεί να μας στείλετε mail με φωτογραφίες του προϊόντος. Θα επικοινωνήσουμε άμεσα με τον προμηθευτή ή τον εισαγωγέα και θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης σε περίπτωση που το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό και δεν προέρχεται από κακή ή επίπονη χρήση.
Σε περίπτωση που πρόκειται για βρώσιμο προϊόν (ξηρά τροφή, σνακ) θα πρέπει να υπάρχουν εμφανή σημάδια ελαττώματος όπως: αλλοιωμένο προϊόν, μούχλα κ.ά. το προϊόν θα πρέπει να είναι σε περιεκτικότητα της αρχικής ποσότητας άνω του 80%. Δηλαδή για σακί 12 κιλών άνω των 9,5 κιλών ή σε σακί 2 κιλών άνω του 1,5 κιλού. Απαραίτητη η φωτογραφία οπού αναφέρεται το Lot No και η ημερομηνία λήξης του προϊόντος. Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Οι υγρές τροφές δεν χρειάζεται να ανοιχθούν. Η κάθε είδους κονσέρβα «φουσκώνει» όταν αλλοιώνεται το περιεχόμενο.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης καταναλωτών για αγορές από απόσταση
Ο κάθε καταναλωτής ως φυσικό πρόσωπο (δεν ισχύει για αγορές με τιμολόγιο) , εχει δικαίωμα από το νόμο, να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός 14 ημερολογιακών ημέρων υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Τα προϊόντα πρέπει να είναι συσκευασμένα στη αρχική τους συσκευασία, χωρίς αυτή να έχει ανοιχθεί στην αρχική του άριστη κατάσταση, ώστε να μπορούν να πουληθούν εκ νέου ως καινούργια.
- Εξαιρούνται:
- είδη κατά παραγγελία
- είδη από την κατηγορία “special offers”
- είδη με εκτυπώσεις custom από την κατηγορία “lifestyle”
1.Ενημερώστε μας για την πρόθεση σας να κάνετε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης γραπτώς αποστέλλοντας την φόρμα υπαναχώρησης συμπληρωμένη με mail.
2.Στείλτε το προϊόν στην έδρα μας: TOULIAS PETSHOP, ΟΛΥΜΠΙΑΔΟΣ 110 ΕΥΟΣΜΟΣ 56224 Παρακαλούμε να συμπεριλάβετε την πρωτότυπη απόδειξη, ώστε να εκδοθεί το παραστατικό επιστροφής λιανικής πώλησης. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς , καθώς και η ευθύνη για την ορθή αποστολή των εμπορευμάτων.
Φυσικά και μπορείτε να φερετε το προϊόν οι ίδιοι στο χώρο μας ώστε να διασφαλίσετε την σωστή του κατάσταση και να μην χρεωθείτε έξοδα αποστολής.
3.Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και εκλεχθεί πως είναι όντως αχρησιμοποίητο και στην αρχική του αρίστη κατάσταση , ανεξάρτητα από τον τρόπο που την έχετε πληρώσει θα σας επιστρέψουμε το κόστος αγοράς του προϊόντος εντός μιας (1) μέρας στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει ώστε σε 1-2 μέρες να είναι διαθέσιμο στον τραπεζικό σας λογαριασμό.